Callcenters

Tam One biedt ook voor callcenters de mogelijkheid om te profiteren van voip. Onze telefooncentrales zijn volledig flexibel in te richten en zijn ook geschikt voor het maken van callcenter setups. Wij bieden het volledige pakket vanaf de internetverbinding tot aan de headsets waarmee uw medewerkers bellen.

Outbound (u belt)

Outbound (u belt)

Met behulp van de Tam One Analytics software kunt u eenvoudig de gesprekken monitoren van uw medewerkers. Er wordt bijvoorbeeld bijgehouden hoeveel telefoontjes er zijn gepleegd, hoelang de gesprekken duren en hoeveel gesprekken er vroegtijdig worden beƫindigd. Dat kan handig zijn voor een outbound salesorganisatie. Dat wil zeggen dat u belt en in contact komt met leads of klanten. Wanneer u al met een CRM pakket werkt kunnen wij onze Tam One telefooncentrale vaak aan uw pakket koppelen.

Inbound (u wordt gebeld)

Ook wanneer u een inbound callcenter oplossing zoekt is Tam One de juiste partner om vanaf het begin af aan mee om tafel te zitten. Wij weten hoe klantenservice werkt en wat voor u van belang is op het gebied van telefonie. Doordat onze software uitgebreide statistieken laat zien kunt u uw organisatie sturen op ieder gewenst punt. Zo kunt u zien hoelang de wachttijden zijn en hoelang gesprekken gemiddeld duren. Op die manier hebt u een correct beeld van de werklast en kunt u hierin desgewenst aanpassingen maken.

Inbound (u wordt gebeld)

voipcentrale

BEL NU
088-0123500