Service

Als onderdeel van de huidige maatschappij weet u net als ons dat de service een belangrijk onderdeel is in de aanschaf van een product of dienst. Bij veel producten/diensten komt u namelijk bij problemen al snel terecht bij de gebruikelijke bandjes en doorverwijzingen. En ook al verwachten wij dat u geen problemen zult tegen te komen, bieden wij u graag een aanspreekpunt welke u ook bij vragen kunt bereiken. Dit is onderdeel van de service van Tam One.

Tam One Portal

Veel vragen die gebruikers van huidige telefooncentrales hebben zijn gecentreerd rond de functionaliteiten van een centrale. Denk hierbij aan het instellen van verschillende voicemails, bericht na openingstijden, menu's, et cetera. Functionaliteiten waar de gebruikers liever zelf de controle over hebben. Om aan deze wens te voldoen hebben gebruikers bij Tam One de mogelijkheid om in te loggen op een portal waarbij zij alle functionaliteiten zelf kunnen beheren. Op deze manier bent u bij de makkelijkste vragen niet meer afhankelijk van iemand anders. U krijgt de 1e keer uiteraard eerst een rondleiding door het systeem.

Tam One Technische Dienst

Mocht u vragen hebben welke niet via de portal kunnen worden opgelost, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze technische dienst. Deze zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar via 088-0123500. U krijgt bij onze technische dienst 2 contactpersonen toegewezen die u verder kunnen helpen. Op deze manier is er altijd iemand aanwezig die de geschiedenis van uw organisatie kent.