Daarom Tam One!

Klantbelang centraal

Klantbelang centraal

Tam One stelt het belang van de klant als hoogste prioriteit. Daarmee onderscheiden wij ons van onze concurrenten. Dat begint al wanneer u informatie bij ons aanvraagt. Vanaf het allereerste contact zijn wij betrokken bij uw situatie. Wij nemen de tijd voor u zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

24/7 support
Voip gaat over bereikbaarheid dus u kunt erop rekenen dat wij ook altijd bereikbaar zijn. Zowel via telefoon als per e-mail kunt u ons 24 uur per dag en 7 dagen per week bereiken. Bij storingen of problemen kunnen wij vaak op afstand direct uw probleem verhelpen. Zo niet dan sturen wij direct een Tam One monteur naar u toe. Bij Tam One wordt u niet van het kastje naar de muur gestuurd. Er is één support afdeling en die zorgt ervoor dat uw vragen direct worden beantwoord.

Transparant & eerlijk

Wij houden niet van verrassingen achteraf. Daarom zijn wij vanaf het eerste contactmoment transparant en eerlijk over wat u van ons kunt verwachten. Wanneer u bij Tam One een bestelling doet worden alle kosten duidelijk vermeld en gespecificeerd. Dus geen nietszeggende kostenposten, omdat u bij Tam One ‘realtime’ inzicht hebt in uw belgedrag en bijbehorende. Wanneer u met ons een afspraak maakt weet u precies waar u aan toe bent. Niet voor niets wordt het VoIP platform van Tam One wereldwijd ingezet door overheidsinstanties en banken.

Transparant & eerlijk
Eenvoud

Eenvoud

Een telefooncentrale installeren en beheren is niet eenvoudig. Daarom nemen wij die taak volledig op ons. U hoeft alleen aan te geven welke functionaliteit u wenst en wij verzorgen de rest. Uiteraard denken wij met u mee en geven wij advies op maat. Zodra door ons de basis is gelegd kunt u zelf eenvoudig wijzigingen doorvoeren. Al doen wij dat natuurlijk ook graag voor u. Wij kunnen ieder onderdeel leveren, van internetaansluiting tot en met de integratie in uw CRM pakket, zodat u telefoongesprekken kunt registreren en beheren vanuit een omgeving waar u bekend mee bent. Bij inkomende gesprekken worden bijvoorbeeld direct de juiste klantgegevens geopend zodat u niet zelf hoeft te zoeken. Het enige dat u nog hoeft te doen is bellen.

Innovatie

De telefoniemarkt is bij uitstek een markt die zich sterk ontwikkelt. Tam One anticipeert daarop en blijft daarom innoveren. Zo hebben wij Apps ontwikkeld die het mogelijk maken om via uw mobiele Android of iPhone toestel te bellen met uw zakelijke vaste nummer. Ook is het eenvoudig om, bij werken in ploegendienst, gesprekken automatisch door te schakelen naar het juiste toestel. Via de Tam One Portal© heeft u de telefooncentrale volledig in eigen beheer. U heeft inzicht in belgedrag, kosten en kunt eenvoudig doorschakelingen instellen. Zo kunt u voorafgaand aan vrije dagen een voicemail of doorschakeling klaarzetten. Tam One maakt het mogelijk om voip telefonie te integreren in uw CRM pakket. Gesprekken kunnen worden geregistreerd en de juiste klantgegevens komen in beeld zodra u wordt gebeld. Een mooie manier om tijdwinst te realiseren en uw salesorganisatie te stroomlijnen. Maar in de basis blijft bellen gewoon bellen. Daarom zorgt Tam One dat al onze innovaties in dienst staan van de klant en geen nodeloze moeilijkheden met zich meebrengen.

Innovatie

over ons

BEL NU
088-0123500