Innovatie
De telefoniemarkt is bij uitstek een markt die zich sterk ontwikkelt. Tam One anticipeert daarop en blijft daarom innoveren. Zo hebben wij Apps ontwikkeld die het mogelijk maken om via uw mobiele Android of iPhone toestel te bellen met uw zakelijke vaste nummer. Ook is het eenvoudig om, bij werken in ploegendienst, gesprekken automatisch door te schakelen naar het juiste toestel.
Via de Tam One Portal© heeft u de telefooncentrale volledig in eigen beheer. U heeft inzicht in belgedrag, kosten en kunt eenvoudig doorschakelingen instellen. Zo kunt u voorafgaand aan vrije dagen een voicemail of doorschakeling klaarzetten.
Tam One maakt het mogelijk om voip telefonie te integreren in uw CRM pakket. Gesprekken kunnen worden geregistreerd en de juiste klantgegevens komen in beeld zodra u wordt gebeld. Een mooie manier om tijdwinst te realiseren en uw salesorganisatie te stroomlijnen.
Maar in de basis blijft bellen gewoon bellen. Daarom zorgt Tam One dat al onze innovaties in dienst staan van de klant en geen nodeloze moeilijkheden met zich meebrengen.